Οι 5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να περπατάς σαν μοντέλο στην πασαρέλα

Δημοσιεύθηκε 7 Απριλίου, 2022

Όλες θα θέλαμε να περπατάμε όπως η Gisele ή η Heidi Klum πάνω στην πασαρέλα και να αποκτήσουμε αυτό το super θηλυκό κούνημα των γλουτών. Ε, λοιπόν, δεν είναι ακατόρθωτο!

Η παρακάτω προπόνηση περιλαμβάνει μια σειρά από ασκήσεις που θα ανεβάσουν τον καρδιακό σου ρυθμό και θα δυναμώσουν τους μύες του κορμού σου, επιτρέποντάς σου να περπατάς και να κάνεις τους πάντες να γυρίζουν να σε κοιτάξουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το καλύτερο απ' όλα; Είναι μόνο 5 ασκήσεις που απαιτούν μόλις λίγα λεπτά από τον χρόνο σου. Τα μόνα που θα χρειαστείς είναι ένα στρώμα γυμναστικής και ένα ευρύχωρος χώρος. 

Το πρόγραμμα γυναστικής:

Άλματα γονάτων με περιστροφή
Lateral slides
Mountain climbers
Καθίσματα με άλμα και standing twists
Jumping jacks και standing twists

*Εκτέλεσε κάθε άσκηση για ένα λεπτό

#1. Άλματα γονάτων με περιστροφή

How to: Στάσου στο ένα πόδι και σήκωσε το άλλο στο ύψος του στήθους σου. Στην επόμενη κίνηση με το γόνατο, γύρνα το σώμα σου πλάγια.

#2. Lateral slides

How to: Με το στήθος και τους γοφούς σου στραμμένα προς τα μπροστά, κινήσου προς τη μία πλευρά και άγγιξε το έδαφος με το αντίθετο χέρι σου καθώς σηκώνεις το άλλο χέρι προς τα πάνω. Επίστρεψε στη θέση σου και εκτέλεσε την ίδια κίνηση στρίβοντας τον κορμό σου.

#3. Mountain climbers

How to: Πάρε θέση σανίδας και φέρνε εναλλασσόμενα τα γόνατά σου προς την αντίθετη πλευρά του στήθους σου.

#4. Καθίσματα με άλμα και standing twists

How to: Ξεκίνα αυτή την κίνηση εκτελώντας ένα squat jump ή ένα κανονικό squat. Καθώς στέκεσαι, φέρε το γόνατό σου προς τον αντίθετο αγκώνα και στρίψε τον κορμό σου.

#5. Jumping jacks και standing twists

How to: Εκτέλεσε ένα jumping jack και ένα standing twist εναλλάξ, εστιάζοντας στον κεντρικό έλεγχο και την ταχύτητα του jumping jack.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram