Οι συνήθειες που σου δίνουν την ευεξία που χρειάζεσαι κάθε πρωί

Δημοσιεύθηκε 15 Σεπτεμβρίου, 2022

Αναρωτιέσαι πώς μπορείς να κάνεις το “well being” τρόπο ζωής και μέρος της καθημερινής σου ρουτίνας; Τότε ένα θα σου πω: Άδραξε την ημέρα σου από το πρωί, βάζοντας στο everyday calendar σου τις συνήθειες που θα σου δώσουν την ευεξία που χρειάζεσαι. Άλλωστε, η αλήθεια είναι πως η ενέργεια και η διάθεση που έχεις τις πρώτες ώρες της ημέρας σου, πιθανότατα θα σε συνοδεύσουν κατά τη διάρκεια όλου του 24ωρου.

Μπορεί, λοιπόν, συχνά να αισθάνεσαι κουρασμένη και νυσταγμένη όταν ξυπνάς και έχεις να αντεπεξέλθεις στους γρήγορους και πιεστικούς ρυθμούς της καθημερινότητάς σου, όμως η αλήθεια είναι πως αρκούν μερικά «βήματα» για να κάνεις τον well being τρόπο ζωής, μέρος της morning routine σου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς θα γίνει αυτό; Μέσα από τρία απλά αλλά ουσιαστικά tips, που θα τονώσουν τον οργανισμό σου και θα σου δώσουν κίνητρο να ξεκινήσεις την ημέρα σου, με χαμόγελο και έξτρα διάθεση. Είσαι έτοιμη αγαπητή Queenette να δώσεις μία «ανάσα» θετικής ενέργειας και ευεξίας στη ζωή σου;

Δώσε στον εαυτό σου το boost που έχει ανάγκη

Εάν η «Νο1» προτεραιότητά σου αυτή την περίοδο είναι να αναδείξεις την πιο fitness πλευρά σου, τότε μία είναι η λύση: κάνε την καθημερινή προπόνηση μέρος της ζωής σου. Ενώ όλοι γνωρίζουμε τα σημαντικά οφέλη της γυμναστικής στην υγεία και την ψυχολογία μας, η αλήθεια είναι πως συνήθως προσπαθούμε να βρούμε δικαιολογίες που θα βάλουν σε «δεύτερη μοίρα» τη σωματική άσκηση. Κάπως έτσι, είναι αρκετά πιθανό το τέλος κάθε ημέρας να μας βρίσκει εξουθενωμένες και χωρίς την παραμικρή διάθεση να σηκωθούμε από τον καναπέ. Γι’ αυτό, λοιπόν, μια πολύ καλή λύση είναι να γυμνάζεσαι το πρωί και πραγματικά, αξίζει να εντάξεις την πρωινή γυμναστική στη ζωή σου.

Μην αμελείς ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό

Αν κάθε πρωί που ξυπνάς, αισθάνεσαι ότι έχεις ανάγκη από κάτι χορταστικό, αλλά δεν θέλεις να καταφύγεις σε ανθυγιεινές γρήγορες και πρόχειρες λύσεις, αφιέρωσε πέντε λεπτά στην κουζίνα του σπιτιού σου, πριν φύγεις για το γραφείο, τη σχολή ή τη βόλτα σου, για να ετοιμάσεις ένα θρεπτικό πρωινό γεύμα σε χρόνο «μηδέν». Ακόμη λοιπόν και εάν η μαγειρική δεν είναι το… φόρτε σου, ευτυχώς, υπάρχουν γευστικές και υγιεινές επιλογές, οι οποίες θα σου «λύσουν τα χέρια», σε κάθε γεύμα της ημέρας σου. Πώς θα συμβεί αυτό; Εντάσσοντας στο πρωινό σου συνταγές όπως, μία τραγανή φρυγανιά ολικής άλεσης, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, με φυστικοβούτυρο και λίγη ψιλοκομμένη μπανάνα που περιέχει βιταμίνες και κάλιο, αυγά ποσέ με αβοκάντο, που είναι καλή πηγή βιταμινών C και Ε ή μία θρεπτική ελληνική ομελέτα, με ντοματίνια και ρόκα, που κάνουν το πρωινό σου, ακόμη πιο γευστικό και απολαυστικό.

Κάνε ένα πρωινό δροσιστικό ντους

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το πρωινό ντους είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να ξυπνήσεις και να ενεργοποιηθείς και να αδράξεις για ακόμη μία φορά την ημέρα. Ακόμη και για εσένα που σε κάθε σου επιλογή αναζητάς τα οφέλη για τη ζωή σου, αρκεί να γνωρίζεις πως το πρωινό ντους σε «ξυπνάει» καλύτερα από τον καφέ, τονώνει την κυκλοφορία, επιταχύνει τον ρυθμό της καρδιάς, επιτρέπει την καλύτερη συγκέντρωση το πρωί και τέλος, ανακουφίζει καλύτερα την ένταση των μυών, άρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειωθεί η δυσκαμψία του αυχένα ή ο πόνος στην πλάτη.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram