Μασάζ κοιλιάς: Οι κινήσεις που θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος και πόντους

Δημοσιεύθηκε 7 Απριλίου, 2022

Ο καιρός είναι ανοιξιάτικος και με το παραπάνω και όσο περνούν οι μέρες όλο και περισσότερο θα ανεβαίνει η θερμοκρασία. Μη νομίζεις, δηλαδή, ότι το καλοκαίρι είναι πολύ μακριά. Και όταν λέμε καλοκαίρι μαζί με αυτό έρχονται και τα crop tops, τα κολλητά tops και φυσικά τα μπικίνι.

Ξέρω τι σκέφτεσαι… Πως έχεις λίγα παχάκια στην κοιλιά, πως αγχώνεσαι για το πώς θα δείχνεις μέσα στο μπικίνι σου και όλα αυτά που όλες έχουμε τέτοια περίοδο κατά νου. Κατ’ αρχάς μη σκας ποτέ για το σώμα σου! Αγάπησε τον εαυτό σου όπως είναι και προσπάθησε πάντα να είσαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου κυρίως για σένα την ίδια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν, λοιπόν, θέλεις να χάσεις μερικούς πόντους, να σμιλέψεις την κοιλιά και να νιώσεις ακόμα πιο όμορφα με τον εαυτό σου, ξεκίνα με μασάζ στην περιοχή της κοιλιάς. Το βίντεο και τα βήματα που θα βρεις παρακάτω θα σε βοηθήσουν να χάσεις πόντους και λίπος από την κοιλιά και μετά να φοράς με άλλον αέρα το bikini σου.

Οι κινήσεις μασάζ που θα σου χαρίσουν πιο γρήγορα flat κοιλιά

Ζέστανε στα χέρια σου λίγο λάδι σώματος ή κρέμα κατά της κυτταρίτιδας και άπλωσέ τη στην κοιλιά

Με απαλές κινήσεις ξεκίνα να τρίβεις τα πλαϊνά της κοιλιάς σου, δηλαδή από την περιοχή κάτω από το στήθος μέχρι το κόκαλο των γοφών. Κάνε αυτήν την κίνηση 20 φορές και κάθε φορά πλησίασε όλο και περισσότερο προς το κέντρο της κοιλιάς σου.

Μασάζ με κυκλικές κινήσεις στην κοιλιά

Συνέχισε κάνοντας μασάζ με κυκλικές κινήσεις στην κοιλιά. Και πάλι θα κάνεις αυτήν την κίνηση 20 φορές.

Κινήσεις zig zag σε όλο το στομάχι

Με τα δύο χέρια και με κινήσεις zig zag κάνε μασάζ σε όλο το στομάχι σου για 20 φορές.

Χρησιμοποίησε τα χέρια από τη μία πλευρά της κοιλιάς στην άλλη

Ξεκίνα από αριστερά προς τα δεξιά της κοιλιάς και αντίστροφα και τρίβε με τα χέρια σου. Κάνε αυτήν την κίνηση 10 φορές. Κάνε το ίδιο ξανά έχοντας τα χέρια σου σε μπουνιές.

Χέρια μπουνιές και κίνηση πάνω-κάτω

Τρίψε την κοιλιά σου με κινήσεις πάνω-κάτω έχοντας μπουνιές τα χέρια σου. Κάνε αυτήν την άσκηση 20 φορές.

Τσίμπησε την κοιλιά σου

Με τα δύο σου χέρια τσίμπα ελαφρώς την κοιλιά σου με φορά από πάνω προς τα κάτω. Κάνε αυτήν την κίνηση 30 φορές.

Μασάζ από πάνω προς τα κάτω

Συνέχισε κάνοντας με τα χέρια σου μασάζ από πάνω προς τα κάτω για 30 επαναλήψεις.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram