Ζέτα Μακρυπούλια: Έτσι έχασε 10 κιλά

Δημοσιεύθηκε 30 Οκτωβρίου, 2021

Η Ζέτα Μακρυπούλια μπορεί ανέκαθεν να ήταν λαμπερή, ωστόσο, με μία συγκεκριμένη δίαιτα είδε την εικόνα της να αναβαθμίζεται με την ίδια σήμερα να είνα πιο fit από ποτέ.

Συγκεκριμένα η εντυπωσιακή ηθοποιός και παρουσιάστρια ακολουθώντας μια ειδική διατροφή, κατάφερε να χάσει 10 κιλά, αποκτώντας μια αξιοζήλευτη σιλουέτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Υπάρχουν φορές που με πιάνουν ανασφάλειες, αλλά αυτό δε γίνεται όταν ξυπνάω το πρωί και κοιτάζομαι στον καθρέφτη, όσο όταν πέσει στα χέρια μου καμιά φωτογραφία που παραπέμπει σε δέκα ή δεκαπέντε χρόνια πριν. Εκεί λίγο κάτι παθαίνω και καταλαβαίνω την αλλαγή του "δεν είμαι όπως τότε..."», έχει πει χαρακτηριστικά.

ΔΕΥΤΕΡΑ
ΠΡΩΙΝΟ: Δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα και ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα.
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1-2 φιστίκια Βραζιλίας, 2 φέτες ανανά. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα πατάτες φούρνου, σαλάτα μπρόκολο, 1 μερίδα παρμεζάνα, 4 ελιές. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 γιαούρτι 2%, κανέλα, 2 κ.σ. κράνμπερις. ΒΡΑΔΙΝΟ: Τόνος σε λάδι ή νερό, σαλάτα ρόκα-καρότο-μαϊντανό-κόλιανδρο, 3 καρύδια.

ΤΡΙΤΗ
ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά) και 1 φέτα ψωμί με λίγο βούτυρο
και ένα κουταλάκι μέλι. ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπάρα δημητριακών.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 φιλέτο μοσχαρίσιο (ή ψαρονέφρι), 1 σαλάτα από ωμά ή βραστά λαχανικά. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 10 αμύγδαλα. ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 μέτριο παξιμάδι με τριμμένη φέτα, ντομάτα και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο.

ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΡΩΙΝΟ: 1/2 φλ. δημητριακά πρωινού με γάλα (ή γιαούρτι) χαμηλό σε λιπαρά.
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπάρα δημητριακών. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Φασολάκια με
λίγο τυρί. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:1 φρούτο. ΒΡΑΔΙΝΟ: Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι.

ΠΕΜΠΤΗ
ΠΡΩΙΝΟ: 1 βραστό αυγό, 2 φέτες ψωμί λιναρόσπορου, 1 κ.τ.γλ. ταχίνι. ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο εποχής. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Μακαρόνια με κιμά και τυρί. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 μπάρα δημητριακών. ΒΡΑΔΙΝΟ: 3 καλαμάκια κοτόπουλου και πράσινη σαλάτα.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1/2 φλ. δημητριακά πρωινού με γάλα (ή γιαούρτι) χαμηλό σε λιπαρά. ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 80γρ.ψάρι ψητό, 1 μικρή σαλάτα ωμή ή βραστή και 1 φέτα ψωμί. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο εποχής.
ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 αραβική πίτα με 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά και 1 φέτα γαλοπούλα και 1 μικρή σαλάτα.

ΣΑΒΒΑΤΟ
ΠΡΩΙΝΟ: 1 ομελέτα με τρία άσπραδια αυγού και πολύχρωμες πιπεριές. ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:· 1 φρούτο. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Σπανακόρυζο με φέτα και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 2 κομμάτια μαύρη σοκολάτα. ΒΡΑΔΙΝΟ: Δύο φέτες με αβοκάντο και 2 αυγά βραστά.

ΚΥΡΙΑΚΗ
ΠΡΩΙΝΟ: Γιαούρτι 2% και 6 φράουλες και 1 κ.γ. λιναρόσπορο και 1 κ.γ. μέλι. ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 10 ξηρούς καρπούς. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Ψητά ή ωμά λαχανικά με μοσχάρι. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 μπάρα δημητριακών. ΒΡΑΔΙΝΟ: Τονοσαλάτα.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram