Δες πόση πρωτεΐνη πρέπει να τρως μετά από κάθε προπόνηση

Δημοσιεύθηκε 19 Αυγούστου, 2021

Μετά τη γυμναστική είναι σημαντικό το σώμα σου να αναπληρώσει τα χαμένα θρεπτικά συστατικά, αλλά αυτο είναι κάτι που το γνωρίζεις. Ανεξάρτητα από το αν πήγες για περπάτημα ή έκανες ένα αερόβιο πρόγραμμα, πρέπει να ανεφοδιαστείς και να ενυδατωθείς. Μετά από μία έντονη προπόνηση μπορεί να αντιμετωπίσεις, πόνο ή ένταση στους μυς σημάδι που αποδεικνύει πως χρειάζεσαι ξεκούραση, ενυδάτωση και θρέψη.

Η πρωτεΐνη που καταναλώνεις επιδιορθώνει τον κατεστραμμένο μυϊκό ιστό ενώ ενθαρρύνει την ανάπτυξη νέων μυών. Οι υδατάνθρακες χρησιμοποιούνται για να αναπληρώσουν το μυϊκό καύσιμο που χρησιμοποίησες κατά τη διάρκεια της προπόνησης ενώ παράλληλα διεγείρουν την απελευθέρωση ινσουλίνης. Η ινσουλίνη, μια αυξητική ορμόνη, βοηθά το σώμα σου να χρησιμοποιήσει καλύτερα την πρωτεΐνη μετά προπόνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανεξάρτητα λοιπόν, από το σνακ που θα επιλέξεις να φας μετά την προπόνηση για να απολαύσετε το μείγμα υγιεινών πρωτεϊνών και υδατανθράκων, βεβαιώσου ότι ακολουθείς τις προτεινόμενες οδηγίες.

Γενικά, οι διατροφικές Οδηγίες για τους Αμερικανούς 2015-2020 συνιστούν το 10% έως 30% των θερμίδων να προέρχονται από πρωτεΐνη.

Mια γυναίκα που ζυγίζει 55 κιλά, χρειάζεται 65 έως 92 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα. Όσο για το πόσο πρέπει να καταναλώνεται μετά την προπόνηση, η Rumsey λέει ότι «οι περισσότερες γυναίκες χρειάζονται περίπου 10 έως 30 γραμμάρια πρωτεΐνης μέσα σε δύο ώρες μετά την προπόνηση. Αυτό θα εξαρτηθεί από το μέγεθός σου και τους στόχους σου. Εάν είσαι περισσότερα κιλά , πιο μυώδης ή προσπαθείς να χτίσεις περισσότερους μύες, στόχευσε για 20 έως 30 γραμμάρια».

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram