Γεύμα πριν ή μετά την προπόνηση; Τι ισχυεί σε κάθε περίπτωση;

Δημοσιεύθηκε 13 Νοεμβρίου, 2021

Μπήκες τώρα στο τρυπάκι της γυμναστικής και δεν ξέρεις πως να το διαχειριστείς και πως να συμπεριφερθείς;
Μην αγχώνεσαι, εμείς είμαστε εδώ για εσένα!

Το πότε πρέπει να φάμε ένα γεύμα όταν κάνουμε γυμναστική, πριν ή μετά , είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τους πρωινούς τύπους:

Το φαγητό πριν από την προπόνηση μπορεί να είναι κάτι που συνήθως αποφεύγεις. Αν κάνεις προπόνηση μικρής διάρκειας/υψηλής έντασης, το άδειο στομάχι μπορεί πραγματικά να «αυξήσει την ικανότητα του σώματος να χρησιμοποιεί λίπος ως καύσιμο», σύμφωνα με το Healthline.

Αυτό οφείλεται στο ότι η κύρια πηγή καυσίμου για το σώμα είναι το λίπος και οι υδατάνθρακες, με το πρώτο να αποθηκεύεται σε μορφή τριγλυκεριδίων στον λιπώδη ιστό και τους δεύτερους ως γλυκογόνο στους μύες και το συκώτι.

Από την άλλη, υπάρχουν στοιχεία που υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση ενός γεύματος πριν από την προπόνηση μπορεί να είναι πιο ευεργετική για τα επίπεδα της ενέργειάς σου.

Σύμφωνα με μελέτη του 2011 που δημοσιεύθηκε στο Journal of Sports Sciences, η κατανάλωση ενός γεύματος τρεις έως τέσσερις ώρες πριν από ένα άθλημα αντοχής όπως ο μαραθώνιος, το τρίαθλο και η ποδηλασία δρόμου, μπορεί να βελτιώσει την απόδοσή σου.

Φαίνεται, λοιπόν, ότι το φαγητό πριν ή μετά την προπόνηση εξαρτάται αποκλειστικά από το είδος της άσκησης που σκοπεύεις να κάνεις. Είτε έτσι είτε αλλιώς, συνιστάται να τρως πάντα μετά από κάθε έντονη προπόνηση και να φροντίζεις να παραμένεις ενυδατωμένος/η.

Πληροφορίες από: queen.gr

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram