Αυτή είναι η μόνη άσκηση που θα γυμνάσει όλο σας το κορμί

Δημοσιεύθηκε 20 Νοεμβρίου, 2021

Υπάρχει μια συγκεκριμένη άσκηση που μπορείτε να ενσωματώσετε στη ρουτίνα των προπονήσεών σας για να αδυνατίσετε. Αυτή δεν είναι άλλη από την κωπηλατική μηχανή.

Σε αντίθεση με άλλα όργανα αερόβιας άσκησης, όπως ο διάδρομος ή το ποδήλατο, το κωπηλατικό ενσωματώνει όλους τους μύες του σώματός σας: τετρακέφαλους, γλουτιαίους, πυρήνα, άνω μέρος της πλάτης, δικέφαλους μυς και οπίσθιους δελτοειδείς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό το καθιστά δύο φορές πιο αποτελεσματικό σε σύγκριση με άλλα όργανα, στα οποία απλώς χρησιμοποιείτε τα πόδια σας. Για να χρησιμοποιήσετε σωστά μια κωπηλατική μηχανή, ξεκινήστε προς το μπροστινό μέρος της μηχανής με τα γόνατά σας λυγισμένα και τα χέρια σας να πιάνουν τις λαβές.

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε όλη τη δύναμη στα πόδια σας για να σπρώξετε ολόκληρο το σώμα σας προς τα πίσω για να ισιώσετε τα πόδια σας και, στη συνέχεια, ολοκληρώστε γέρνοντας προς τα πίσω και τραβώντας με τα χέρια και το πάνω μέρος της πλάτης σας μέχρι οι λαβές να αγγίξουν το στήθος σας.

Βελτιώνει τη συνολική σας φυσική κατάσταση

Χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε όλη τη δύναμη στο κάτω μέρος του σώματός σας για να τεντώσετε πλήρως τα πόδια και τους γοφούς σας καθώς κάνετε κωπηλασία προς τα πίσω, κάτι που σας βοηθά να χτίσετε τους μεγαλύτερους μύες στο κάτω μέρος.

Είναι χαμηλής έντασης

Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα στην γυμναστική είναι η επιλογή ασκήσεων που είναι φιλικές προς τις αρθρώσεις. Εάν έχετε προβλήματα στις αρθρώσεις, η κωπηλατική μπορεί να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε μια αερόβια προπόνηση χωρίς πόνο ή ενόχληση.

Αυτό διότι η ελεγχόμενη κίνηση έλξης δουλεύει τους μύες σας χωρίς να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις αρθρώσεις σας

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram