Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές: 7 βήματα για να χάσεις τα κιλά των γιορτών

Δημοσιεύθηκε 5 Ιανουαρίου, 2023

Καθώς ξεστολίζουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο και κατεβάζουμε τα φωτάκια, είναι επίσης ώρα να αφήσουμε πίσω μας, τις διατροφικές ατασθαλίες των ημερών.

Είναι φυσιολογικό να βλέπουμε τη ζυγαριά μας να τραβάει την ανηφόρα αμέσως μετά την εορταστική περίοδο. Φάγαμε, ήπιαμε και δεν είπαμε ποτέ όχι, σε ακόμα ένα μελομακάρονο. Και ενώ φυσικά πολύ καλά κάναμε, ήρθε η ώρα να επανέλθουμε στο φυσιολογικό μας βάρος και να πούμε αντίο στα περιττά κιλά των γιορτών. Μια μικρή αποτοξίνωση άλλωστε μετά τις γιορτές, είναι ο καλύτερος τρόπος για να φροντίσεις τον εαυτό σου, ακολουθώντας μια υγιεινή ρουτίνα διατροφής. Παρακάτω θα βρεις 7 απλά βήματα για να χάσεις βάρος μετά τις γιορτές και να αποτοξινώσεις μυαλό και σώμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

1. Πες όχι στη ζεστή σοκολάτα

Η ζεστή σοκολάτα, είναι από τις αγαπημένες μας χειμωνιάτικες συνήθειες. Το βελούδινο, σοκολατένιο ρόφημα είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα της σεζόν, συμφωνούμε απόλυτα. Τι γίνεται όμως με την ξαφνική αύξηση βάρους που έχει αρχίσει να σε ενοχλεί; Προσπάθησε να αντισταθείς λοιπόν, αντικαθιστώντας την αγαπημένη σου κούπα ζεστής σοκολάτας, με  επιλογές όπως το πράσινο τσάι ή/και άλλα ροφήματα αποτοξίνωσης όπως χυμούς φρούτων και λαχανικών.

2. Κάνε ένα διάλειμμα από την κατανάλωση αλκοόλ

Πιθανότατα γιόρτασες και εσύ τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, πίνοντας και ένα και δύο και τρία παραπάνω ποτηράκια. Ωστόσο, στο πνεύμα της αποτοξίνωσης, ήρθε η ώρα να  εγκαταλείψουμε το γεμάτο θερμίδες αλκοόλ για κάποιο χρονικό διάστημα, πριν ανοίξουμε ένα ακόμα μπουκάλι.

3. Για να χάσεις τα κιλά των γιορτών περιόρισε τη ζάχαρη

Panettone, μελομακάρονα, κουραμπιέδες, βασιλόπιτες, κορμοί, τάρτες. Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, έχουν τις δικές τους γλυκιές αμαρτίες. Και παρόλο που ποτέ δεν μπορούμε να τα χορτάσουμε όλα, ήρθε η ώρα να κάνουμε ένα διάλειμμα. Προτίμησε υγιεινά σνακ όπως φρούτα, γιαούρτι, ξηρούς καρπούς και «κόψε» τη ζάχαρη, δίνοντας μια ευκαιρία σε φυσικά γλυκαντικά, όπως το μέλι.

4. Το μυστικό με το ζεστό νερό

Ένα ελαφρώς ζεστό νερό ανακουφίζει άμεσα το λαιμό και το σώμα μας από το τσουχτερό κρύο του χειμώνα. Επιπλέον: Το ζεστό νερό βοηθά στη βελτίωση της πέψης και στην αύξηση του μεταβολισμού μας.

5. Για να χάσεις τα κιλά των γιορτών απόφυγε τους υδατάνθρακες το βράδυ

Η αποφυγή τροφών πλούσιων σε υδατάνθρακες το βράδυ, βοηθά πραγματικά στην απώλεια βάρους. Δεδομένου ότι το πεπτικό μας σύστημα λειτουργεί με χαμηλό ρυθμό προς το τέλος της ημέρας, είναι προτιμότερο το τελευταίο γεύμα της ημέρας να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, οι οποίες και αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού και μας κρατούν χορτάτες για περισσότερη ώρα.

6. Ξηροί καρποί to the rescue

Γέμισε το σώμα σου με ενέργεια, καταναλώνοντας ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα και καρύδια. Επίσης μην φοβηθείς να βάλεις στο παιχνίδι και μερικούς σπόρους, όπως λιναρόσπορο και κολοκυθόσπορο. Αυτές οι τροφές κρατούν το στομάχι γεμάτο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το μόνο που πρέπει να προσέξεις εδώ είναι η ποσότητα. Μια χούφτα την ημέρα, αρκεί.

7. Για να χάσεις τα κιλά των γιορτών απόλαυσε φρέσκα, χειμωνιάτικα προϊόντα

Τα εποχιακά τρόφιμα προσφέρουν πιο ισχυρά θρεπτικά συστατικά από άλλα τρόφιμα. Έτσι, εφοδίασε το ψυγείο σου με λαχανικά χαμηλών θερμίδων όπως σπανάκι, παντζάρια, κουνουπίδι και μπρόκολο, αλλά και χειμωνιάτικα φρούτα όπως πορτοκάλια, ακτινίδια, γκρέιπφρουτ και μανταρίνια.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram